Ale czemu mamy zmuszać ludzi do wchodzenia schodami na kładkę? Latwiej jest przejść po pasach. Czemu kierowcy zmuszają ludzi do schodów skoro sami wożą dupy wygodnie w samochodzie? To zwykłe chamstwo!!!
|
|
zamknąć przejście
|
|
I to jest właśnie przykład na URZĘDNICZY BETON. Dać zakaz, postawić bariery i niech się ludzie uczą chodzić kładką. A tak: kasa wydana, korki dalej są, wszyscy narzekaja ale URZĄD nie zmieni swojego zdania bo przecież to by wymagało MYŚLENIA i CHCENIA a o to w urzędzie trudno jak o wodę na pustyni ...
|
|
Kładka powinna mieć windy dla niepełnosprawnych i przejście dla pieszych powinno być zlikwidowane (postawione słupki z łańcuchami).
|
|
Wg mnie sygnalizacja świetlna rozwiązały by problem.
Odpowiednio długie oczekiwanie na przejście spowodowałoby większą popularność kładki.
|
|
Trzeba było pomyśleć i zrobić kładkę w formie dwóch połaczonych Igreków i bez schodów tylko płaskie podejścia (to byłby ukłon też dla matek z dziećmi w wózkach i inwalidów). Wówczas można by było zlikwidować przejścia na pasach, a każdy mógłby przechodzić taką kładką w dowolnym kierunku.
|
|
Postawić zakaz przejścia, barierki i będzie po problemie...
|
|
Chore jest to .że główny ruch Pólnoc Południe w Lublinie odbywa się przez wąską ulicę Sowińskego i przez miasteczko akademickie. ALE INNEJ DROGI NIE MA....szczególnie przy remoncie skrzyżowania na Solidarności...
w krajach zachodnich faktycznie są buspasy i przewaga ruchu pieszego w centrum ale są obwodnice zewnętrzne i wewnętrzne miast a tych u nas jeszcze nie ma...parkingi na obrzeżach mają byc w Lublinie budowane dopiero w 2021 więc do tego czasy chyba warto zamknąć przejście
|
|
To po co było wydawać kase na tą kładke jak nadal pozostaną przejscia dla pieszych? Bez sensu było wyrzucac kase w błoto bo nikomu nie będzie chciało sie na góre włazić.
|
|
Remont kładki, która obecnie nie jest wykorzystywana przez pieszych zakrawa o niegospodarność. Wydatkowanie przez Miasto kwoty 1 miliona złotych jest nieefektywnym i nieracjonalnym wydatkiem gdyż nie widzę tu uzasadnienia biznesowego. Studenci nadal blokują ruch kołowy a kładka jedynie ładnie wygląda.
|
|
żeby jeszcze studenci wiedzieli, że kładka jest otwarta...
|
|
Taaa jeszcze postawcie pana STOPka w odblaskowej kamizelce temu wiejskiemu bydłu jak pod podstawówka. Poziom edukacji drigowej ten sam bo w podjanowskiej wsi czy innych łabunkach ósmych faktycznie kładek nie ma to skąd maja fieje wiedzieć jak się zachować?
|
|
postawić balustrady i zakazać przejścia dla dziczy studenckiej
|
|
Może nie korzystają z kładki, bo zwyczajnie nie wiedzieli, że już jest otwarta w sytuacji, gdy nadal rozstawione są tam rozmaite blaszane bariery? Nikt na to nie wpadł?
|
|
kartki na uczelni wywiesic może zaczną chodzić góra.
|
|
Kładką można dojść tylko do Wydziału Prawa, nie da się kontynuować drogi wzdłuż do Radziszewskiego. Obecnie oddana kładka to prowizorka.
|
|
Po pierwsze, trzeba poczekać, aż ludzie znowu zmienią nawyk, bo przez dłuższy czas kładka nie działała i zmieniły się przyzwyczajenia. Po drugie, w szczycie (ale nie tylko) ewidentnie jest tam problem głównie samochodowy, bo korek jest między Głęboką a Racławickimi + nie daje sie wyjechać z Radziszewskiego i z ACK. Wtedy piesi za bardzo nie blokują, bo i tak ulica jest wypełniona, a dodatkowo pomagają w wyjeżdżaniu z Radziszewskiego. Bez nich nie dałoby się. Światła by tu pomogły jedynie autom, ale niekoniecznie zmniejszając korki. Barierka - j.w., utrudniłaby wyjazdy. Piesi "przeszkadzają" tylko kiedy Sowińskiego jest wolne. Podejrzewam, że żadne rowiązanie nie będzie efektywne o każdej porze. bo to się zmienia. Ale generalnie, mimo problemów, bardzo możliwe, że obecne rozwiązanie jest i tak najlepsze, bo po prostu, kiedy jest tłoczno to jest i tyle. Może sie mylę, ale na taki ruch jest tam mało stłuczek i chyba w ogóle nie ma wypadków z pieszymi? Generalnie, proponuję nie szukać koziołka ofiarnego w pieszych, tylko zwrócić uwagę na całościowe funkcjonowanie skrzyżowania. Jako kierowca, potrzebuję pieszych do wyjazdów.
|
|
Może za te 2 miliony trzeba było postawić tam sygnalizację, wtedy przynajmniej studenci staliby na czerwonym. Teraz wchodzą na przejście bez przerwy.
|
|
Sądzę, że dobrym rozwiązaniem byłoby zamknięcie przejścia przez jezdnię na kilka dni, a wówczas studenci przyzwyczają się do chodzenia kładką - szczególnie, ci nowo przybyli. Po kilku dniach można przejście przez jezdnię uruchomić, ale większość powinna już nabrać nawyku przechodzenia po kładce.
|
|
Wy mądrzy jesteście? Zlekwidujcie te pasy postawcie słupki i niech wszyscy chodzą tylko kładka i będzie problem z głowy!
|
Strona 2 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|